Z ORGANIZAČNÍCH DŮVODŮ JSME BYLI NUCENI ZRUŠIT NÁŠ E-SHOP PRO KONCOVÉ ZÁKAZNÍKY. OD TÉTO CHVÍLE UŽ SI U NÁS NAKOUPÍTE POUZE POKUD SE PŘIHLÁSÍTE A DOPLNÍTE IČO. DĚKUJEME ZA POCHOPENÍ.
Nejčastější dotazy
- Proč nevidím u zboží cenu?
Ceny jsou viditelné pouze přihlášeným zákazníkům. Pokud svůj účet ještě nemáte, můžete se zaregistrovat. Při registraci je nutné vyplnit IČO. U nás je umožněno nakupovat pouze velkoobchodně.
- Jak s Vámi navázat spolupráci?
Pokud máte zájem u nás nakupovat, jsme moc rádi. Můžete nás kontaktovat buď telefonicky, e-mailem nebo se rovnou zaregistrovat na našem e-shopu.
- Můžu přijít zboží vybrat osobně?
Samozřejmě si můžete udělat objednávku i přímo v našem skladě na adrese Tkalcovská 6, Brno. Jen je potřeba se předem domluvit na tel. 775 595 994.
- Cena je uvedena za kus nebo za celé balení?
Cena je uvedena vždy za jeden jediný kus, nikoliv za celé balení. Počet kusů v balení uvedený v závorce má pouze informativní charakter.
- U zboží je na výběr s více barev / druhů. Můžu si vybrat pouze některé z nich?
Bohužel, takové položky jsou v balení namixovány a není možné si vybrat pouze některé z nich.
- Jaké jsou možnosti dopravy?
Zboží posíláme prostřednictvím přepravní společnosti DPD CZ. Řidič Vám v den dodání zavolá a domluvíte se s ním na předání balíku. Zboží je také možné vyzvednout na naší provozovně v Brně na ulici Tkalcovská 6. Více info zde.
- Chci zaplatit za zboží převodem. Jaký mám uvést variabilní symbol pro platbu?
Pokud jste při objednávce zadali způsob placení převodem na účet, vyčkejte, prosím, na náš potvrzovací e-mail s fakturou. Na faktuře je pak uveden variabilní symbol, číslo účtu a konečná částka za objednávku.
- Dodáváte zboží na Slovensko?
Ano, zásilky dodáváme také na Slovensko. Zboží zaplatíte buď předem na náš eurový účet nebo dobírkou v eurech při dodání. Po domluvě je možné platit se splatností 30 dní.