Nejčastější dotazy
- V názvu zboží je v závorce napsaný počet kusů balení. Můžu si koupit i méně než je celé balení?
Ano, můžete samozřejmě nakupovat zboží i po kuse. Uvedený počet v závorce má pouze informativní charakter pro naše velkoobchodní zákazníky, kteří chtěji nakupovat po celých baleních.
- Cena je uvedena za kus nebo za celé balení?
Cena je uvedena vždy za jeden jediný kus, nikoliv za celé balení. Počet kusů v balení uvedený v závorce má pouze informativní charakter pro naše velkoobchodní zákazníky, kteří chtěji nakupovat po celých baleních.
- U zboží, o které mám zájem, je na výběr více barev/druhů. Jak mám dát vědět, o který mám zájem?
U takového zboží je vždy v detailu produktu kolonka "Zvolte druh/barvu", do které si můžete přímo napsat konkrétní požadavek. Pro přesnější identifikaci jsou na obrázku jednotlivé druhy označeny písmeny A-Z. Stačí tedy napsat jen písmenko.
Druhou možností je napsání požadavku v posledním kroku objednávky do kolonky "Poznámky".
- Jaké jsou možnosti dopravy?
Zboží posíláme prostřednictvím přepravní společnosti DPD CZ. Řidič Vám v den dodání zavolá a domluvíte se s ním na předání balíku. Další možností je vyzvednutí na výdejním místě GEIS Point. Při objednávání si zvolíte z nabídky výdejní místo, kam bude balík přepraven a vy si jej po obdržení SMS zprávy přijdete vyzvednout. Zboží je také možné vyzvednout na naší provozovně v Brně na ulici Tkalcovská 6. Více info zde.
- Jak za zboží zaplatím?
Za zboží můžete zaplatit buď předem na náš účet nebo hotově při předání zboží přepravní společnosti.
- Chci zaplatit za zboží převodem. Jaký mám uvést variabilní symbol pro platbu?
Pokud jste při objednávce zadali způsob placení převodem na účet, vyčkejte, prosím, na náš potvrzovací e-mail s fakturou. Na faktuře je pak uveden variabilní symbol, číslo účtu a konečná částka za objednávku.
- Dodáváte zboží na Slovensko?
Ano, zásilky dodáváme také na Slovensko. Zboží zaplatíte buď předem na náš eurový účet nebo dobírkou v eurech při dodání.
- Chci zboží vrátit/reklamovat. Jak mám postupovat?
Pokud chcete zboží vrátit v zákonné 14ti denní lhůtě pro vrácení zboží koupené přes e-shop, zboží zabalte a zašlete nám na adresu: LENGAU s.r.o., Tkalcovská 848/6, 602 00 Brno. Ke zboží přidejte kopii faktury. Jakmile zboží dorazí, zašleme Vám zpět peníze.
Pokud chcete zboží reklamovat, zboží zabalte a zašlete nám na adresu: LENGAU s.r.o., Tkalcovská 848/6, 602 00 Brno. Ke zboží přidejte kopii faktury, důvod reklamace a číslo účtu, na které máme vrátit peníze. Jakmile balík dorazí k nám, posoudíme Vaši reklamaci a dáme Vám vědět (e-mailem, telefonicky) o dalším postupu.
- Jsem velkoobchodník. Platí pro mě stejné podmínky jako pro koncového zákazníka?
Pokud byste měl zájem od nás odebírat velkoobchodně, napište nám na náš e-mail sklad@barvirhracky.cz. Rádi se s Vámi domluvíme na spolupráci. Po domluvě Vám nastavíme velkoobchodní ceny přímo na e-shopu, které uvidíte ihned po přihlášení se na svůj účet.
- Máte nějakou kamennou prodejnu?
Kamennou prodejnu nemáme. Sloužíme primárně jako velkoobchod, zboží si proto musíte nejprve objednat na našem e-shopu a poté si jej můžete vyzvednout na Tkalcovské 6 v Brně. Na této adrese je pouze výdejní místo e-shopu, nikoliv kamenná prodejna.
Pokud máte zájem u nás nakupovat velkoobchodně, po domluvě na e-mailu sklad@barvirhracky.cz je samozřejmě možnost vybrat si zboží osobně.