Domů / Nejčastější dotazy
Kategorie
TRIČKA
Kvalitní stálobarevná batikovaná i jednobarevná trička pro děti i dospělé ze 100% bavlny.
Vybírejte z katalogu níže, objednávky pište na e-mail sklad@barvirhracky.cz.
 
 
Aktuálně

NOVĚ ZASÍLÁME ZBOŽÍ I NA SLOVENSKO!

          

Facebook

Výhradní dovozci

Cornelissen  Ark Toys

Nejčastější dotazy

  • V názvu zboží je v závorce napsaný počet kusů balení. Můžu si koupit i méně než je celé balení?

Ano, můžete samozřejmě nakupovat zboží i po kuse. Uvedený počet v závorce má pouze informativní charakter pro naše velkoobchodní zákazníky, kteří chtěji nakupovat po celých baleních.

 

  • Cena je uvedena za kus nebo za celé balení?

Cena je uvedena vždy za jeden jediný kus, nikoliv za celé balení. Počet kusů v balení uvedený v závorce má pouze informativní charakter pro naše velkoobchodní zákazníky, kteří chtěji nakupovat po celých baleních.

 

  • U zboží, o které mám zájem, je na výběr více barev/druhů. Jak mám dát vědět, o který mám zájem?

U takového zboží je vždy v detailu produktu kolonka "Zvolte druh/barvu", do které si můžete přímo napsat konkrétní požadavek. Pro přesnější identifikaci jsou na obrázku jednotlivé druhy označeny písmeny A-Z. Stačí tedy napsat jen písmenko.

Druhou možností je napsání požadavku v posledním kroku objednávky do kolonky "Poznámky".

 

  • Jaké jsou možnosti dopravy?

Zboží posíláme prostřednictvím přepravní společnosti Geis CZ s.r.o. Řidič Vám v den dodání zavolá a domluvíte se s ním na předání balíku. Zboží je také možné vyzvednout na naší provozovně v Brně na ulici Tkalcovská 6. Více info zde.

 

  • Jak za zboží zaplatím?

Za zboží můžete zaplatit buď předem na náš účet nebo hotově při předání zboží přepravní společnosti.

 

  • Chci zaplatit za zboží převodem. Jaký mám uvést variabilní symbol pro platbu?

Pokud jste při objednávce zadali způsob placení převodem na účet, vyčkejte, prosím, na náš potvrzovací e-mail s fakturou. Na faktuře je pak uveden variabilní symbol, číslo účtu a konečná částka za objednávku.

 

  • Dodáváte zboží na Slovensko?

Ano, zásilky dodáváme také na Slovensko. Zboží zaplatíte buď předem na náš eurový účet nebo dobírkou v eurech při dodání.

 

  • Chci zboží vrátit/reklamovat. Jak mám postupovat?

Pokud chcete zboží vrátit v zákonné 14ti denní lhůtě pro vrácení zboží koupené přes e-shop, zboží zabalte a zašlete nám na adresu: LENGAU s.r.o., Tkalcovská 848/6, 602 00 Brno. Ke zboží přidejte kopii faktury. Jakmile zboží dorazí, zašleme Vám zpět peníze.

Pokud chcete zboží reklamovat, zboží zabalte a zašlete nám na adresu: LENGAU s.r.o., Tkalcovská 848/6, 602 00 Brno. Ke zboží přidejte kopii faktury, důvod reklamace a číslo účtu, na které máme vrátit peníze. Jakmile balík dorazí k nám, posoudíme Vaši reklamaci a dáme Vám vědět (e-mailem, telefonicky) o dalším postupu.

 

  • Jsem velkoobchodník. Platí pro mě stejné podmínky jako pro koncového zákazníka?

Pokud byste měl zájem od nás odebírat velkoobchodně, napište nám na náš e-mail sklad@barvirhracky.cz. Rádi se s Vámi domluvíme na spolupráci. Po domluvě Vám nastavíme velkoobchodní ceny přímo na e-shopu, které uvidíte ihned po přihlášení se na svůj účet.

 

  • Máte nějakou kamennou prodejnu?

Kamennou prodejnu nemáme. Sloužíme primárně jako velkoobchod, zboží si proto musíte nejprve objednat na našem e-shopu a poté si jej můžete vyzvednout na Tkalcovské 6 v Brně. Na této adrese je pouze výdejní místo e-shopu, nikoliv kamenná prodejna.

Pokud máte zájem u nás nakupovat velkoobchodně, po domluvě na e-mailu sklad@barvirhracky.cz je samozřejmě možnost vybrat si zboží osobně.